Historia firmy

2007

Rozpoczęcie działalności

W Strumieniu w niewielkim lokalu powstaje mała firma zatrudniająca 5 osób i zajmująca się głównie dostarczaniem ulotek, skutecznych projektów, stron www, oraz innych rozwiązań z zakresu reklamy.

2009

Powstanie oddziału

Do oferty Firmy dodane zostają szkolenia BHP, Ppoż itp. Ponadto powstaje bliźniacza firma o nazwie BM Format s.c., która rozpoczyna działalność w Strumieniu w oparciu o Know-how Grupy Format.

2010

Pierwsza zmiana siedziby

W związku z szybkim rozwojem postanawiamy zmienić siedzibę i firma przenosi się na ulicę 1 Maja w Strumieniu. Na powierzchni około 100m2 z powodzeniem prowadzimy sprzedaż zarówno szkoleń jak i produktów reklamowych na terenie całej Polski. Stan zatrudnienia obu oddziałów wynosi 27 pracowników. W firmie, jako dyrektor sprzedaży rozpoczyna pracę Agnieszka Szołtysek. Późniejsza pani prezes oraz wspólniczka, wprowadza w firmie nowe rozwiązania, które przyczyniają się do jeszcze szybszego rozwoju.

2011

Druga zmiana siedziby

Firma cały czas rośnie i nieodzowna staje się przeprowadzka do Żor, która niewątpliwie przyczynia się do jeszcze szybszego rozwoju Grupy Format.
Teraz mamy do dyspozycji ponad 200m2 powierzchni biurowej. Powstaje Platforma Szkoleniowa.

2013

Powstaje spółka komandytowa

Następuje zmiana osobowości prawnej i powstaje Grupa Format sp zoo spółka komandytowa. Rozpoczynamy sprzedaż pierwszych produktów w tematyce ochrony danych osobowych oraz obsługę podmiotów publicznych. Jesteśmy wówczas jednymi z nielicznych w Polsce, którzy zajmują się tą tematyką. Powstaje pierwsza dokumentacja w postaci polityki bezpieczeństwa oraz instrukcji zarządzania systemami informatycznymi.

2014

Przybywa nam produktów, pracowników oraz klientów.

Ciągły rozwój wymusza kolejną przeprowadzkę. Nasz odział ze Strumienia zmienia siedzibę i przenosimy się do do Jastrzębia Zdroju. Teraz już oba Oddziały mają swoje siedziby w większych miejscowościach.

2016

Trzecia zmiana siedziby!

Kolejna przeprowadzka! Po raz kolejny nie mieścimy się w dotychczasowej powierzchni biurowej. Przenosimy się do siedziby w Żorach zyskując blisko 500m2 powierzchni. Zatrudniamy już ponad 50 pracowników.

2018

Implementacja przepisów RODO

w związku z implementacją unijnych przepisów RODO w Polsce nastaje cudowny boom i wszystkie podmioty próbują w szybkim tempie dostosować się do nowych przepisów. To był szalony czas dla całej spółki, dla całej branży. Dzięki temu, że byliśmy w Polsce pionierami w dziedzinie ochrony danych osobowych Jesteśmy w pełni przygotowani do natychmiastowej obsługi podmiotów zarówno budżetowych jak i prywatnych wyprzedzając tym samym konkurencję. Obsługujemy już kilka tysięcy podmiotów w całej Polsce. Następuje zmiana zarządu firmy. Stanowisko Prezes zarządu obejmuje Agnieszka Szołtysek a stanowisko pani vice prezes obejmuje Sylwia Miedzianowska.

2020

Pandemia

Pandemia jest jak wielka niewiadoma. To był czas olbrzymiego stresu oraz szukania rozwiązań aby przetrwać. Prawdziwą firmę poznaje się po tym jak wychodzi z problemów. Zdobyte doświadczenie oraz determinacja wszystkich pracowników pozwoliła nam zbudować jeszcze większe zaufanie wśród klientów oraz naszej kadry. w Jastrzębiu powołana zostaje nowa dyrektor i do Renaty Kani dołącza Lucyna Krystek.

2021

Audyt oraz zmiany

To był rok analizy oraz wytyczenia dalszej drogi. To czas jeszcze szybszego rozwoju, budowania nowej jakości i powstania działu Rozwoju, wdrożeń oraz audytów w firmie zachodzą duże zmiany. Nowy image i budowanie marki Powstaje nowa strona Internetowa. Powstaje mnóstwo nowych produktów.

2022

Witamy na pokładzie!

Do grona wspólników dołączają Agnieszka Szołtysek oraz Sylwia Miedzianowska. To kolejna bardzo ważna chwila dla naszej spółki. Od tego momentu postawiliśmy na cierpliwe i mozolne budowanie klientów abonamentowych oraz rozwój nowych kanałów sprzedaży. Rozpoczęte zostają dwa nowe projekty oraz powstaje dział IT. Zapotrzebowanie na nasze usługi jest ogromne dlatego wciąż powiększamy grono stałych klientów obsługując już ponad 40 000 podmiotów z całej Polski.

2024

Powstaje oddział w Zabrzu

Do naszej rodziny dołącza oddział w Zabrzu. Zatrudniamy już ponad 100 pracowników w trzech lokalizacjach (łącznie ponad 900 m2 powierzchni) obsługując klientów z całej Polski. Powstaje nowy CRM, dzięki któremu możemy jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów. Pracujemy nad produktami interaktywnymi oraz użytecznymi aplikacjami webowymi. Powoli i dzięki ogromnej determinacji całego zespołu udaje nam się zbudować największą firmę szkoleniowo-audytorską w Polsce. Cierpliwie czekamy na akredytację ministerstwa Edukacji.

2025

Do naszej grupy dołącza Grupa Format Polska